Semana do 15 de xuño.
Semana do 15 de xuño.
Última semana de clases!!
Xa ule a verán, a praia e a xeados. Imos pola
última clase de Música!!
Última semana de clases!!
Xa ule a verán, a praia e a xeados. Imos pola
última clase de Música!!
Actividades Música 1º.
1.- Comezamos cantando “El
Rock del verano”:
2.- Rodearemos as palabras
da sopa de letras:
Non tedes que imprimir a
sopa de letras. Con copiala nun papel chega.
Podedes mandala para que a corrixa
a beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.- Remataremos co baile
“Despacito”:
1.- Comezamos cantando “El
Rock del verano”:
2.- Rodearemos as palabras
da sopa de letras:
Non tedes que imprimir a
sopa de letras. Con copiala nun papel chega.
Podedes mandala para que a corrixa
a beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.- Remataremos co baile
“Despacito”:
Actividades Música 2º.
1.- Cantamos “Llegó el
verano”:
2.- Rodeamos as palabras
da sopa de letras:
Non tedes que imprimir a
sopa de letras. Con copiala nun papel chega.
3.- E rematamos bailando
“Everybody”:
Desfrutade do verán,
felices vacacións!!
Semana do 8 de xuño
Ola a tod@s, comezamos con
moitas gañas que xa queda menos!!
Semana do 8 de xuño
Actividades Música 1º.
1.- Empezamos cantando “La
mascota”:
2.- Imos ver un vídeo
sobre os instrumentos de vento:
3.- Agora da seguinte
lista tedes que rodear os instrumentos de vento:
Guitarra- tuba- saxofón-
piano- trompeta- xilófono- oboe- metalófono- bombo-
clarinete- trombón-
platillos- frauta.
Para que corrixa a
actividade mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.- E rematamos co xogo de
ritmo “Manzana”:
Actividades Música 2º.
1.- Cantamos a canción
“Glu, glu, glu”:
2.- Recordades os
instrumentos de percusión? Hoxe imos clasificalos polo o
seu material en:
Percusión de madeira
|
Percusión de metal
|
Percusión de pel
|
Claves-
Claves- caixa chinesa-
triángulo- cascabeis- tambor- maracas- xilófono-
metalófono- crótalos-
pandeiro- bombo- pandeireta.
3.- E por último tocamos
co vaso “La, la, la”:
Recordade que necesitades
un vaso de plástico para tocar esta canción.
Un último esforzo que só
queda dúas semanas!!
Semana do 1 de xuño
Entramos no mes de xuño!!
Sabedes o que quere dicir? Que só quedan 3
semanas de curso!! Empeza a conta
atrás!!
semanas de curso!! Empeza a conta atrás!!
Actividades Música 1º.
1.- Comezamos cantando “Al
mirar allá”:
2.- Aprenderemos a colocar
no pentagrama os sons sol-mi:
3.- E remataremos co xogo
de mans “Tengo una muñeca”:
Actividades Música 2º.
1.- Cantamos a canción
“Juan Paco Pedro de la Mar”:
2.- Imos ver un vídeo coa
clasificación dos instrumentos da orquestra:
3.- Agora vós tedes que
clasificar os seguintes instrumentos:
Instrumentos de vento
Instrumentos
de percusión
Instrumentos de corda
Trompeta- piano- tuba-
clarinete- tambor- claves- violín- pandeireta-guitarra-
clarinete
Para que corrixa a
actividade mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.- E por último tocamos
con percusión corporal “A máquina de escribir”:
.
Xa queda menos!! Abur
Instrumentos de vento
Instrumentos
de percusión
Instrumentos de corda
Semana do 25 de maio
Ola nenos e nenas.
Rematamos o mes de maio e o curso vai quedando atrás.
Un pouco máis de
paciencia que queda pouco!!
Actividades Música 1º.
1.- Cantamos a canción
“Astronauta sideral”:
2.- Imos ver un vídeo
sobre instrumentos de corda:
3.- Desta lista de
instrumentos tedes que rodear os instrumentos de corda:
Violonchelo- trompeta-
pandeireta- banxo- arpa- frauta - óboe- corno inglés-
claves- guitarra-
batería- violín- tuba- saxofón- guitarra eléctrica- contrabaixo-
crótalos-
gaita- xilófono- timbais- órgano.
4.- Rematamos tocando “The
one that go away”:
Actividades Música 2º.
1.- Comezamos coa canción
“Alí babá”:
2.- Xa sabemos facer as
notas sol-mi, agora engadiremos a nota la:
Recordade que non que
imprimir se non queredes, podedes facer nun papel 5
liñas e colocar as notas no
seu lugar. Para que eu o mire, mandádeo a
3.- E por último faremos o
xogo de vasos “Señorita”:
Para facelo só necesitades un vaso de plástico.
Desfrutade destes días de
sol!!
Semana do 18 de maio
Ola de novo, como van as
cousas? Unha semana máis de traballo, pero xa
queda menos. Ánimo!!
Actividades Música 1º.
1.- Comezamos cantando
“Esa granxa”:
2.- Imos recoñecer animais
da granxa:
3.- Remataremos bailando
aos Backstreet boys:
Actividades Música 2º.
1.- Empezamos coa canción
“O chimpín”:
2.- Tocamos coas palmas os
seguintes ritmos:
3.- Agora cubriremos o noso tren. En cada vagón temos que sumar 3
pulsos.
Recordade:
Non necesitades imprimir a
ficha, con escribila nun papel chega. Para
correxila podedes mandala a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.- Por último faremos o
xogo de palmas “Choco-la-la”:
Ao final hai publicidade, pero o neno e a nena explican moi
ben o xogo.
Rematamos por esta semana,
ata a seguinte!!
Semana do 11 de maio
Ola nenos e nenas, empeza
unha nova semana chea de enerxía.
Comezamos!!
Actividades Música 1º.
1.- Cantamos a canción “Plátanos”:
2.- Traballaremos o pentagrama:
Repasaremos as liñas de vermello ou da cor/cores que queiramos e
coloreamos os espazo do pentagrama da mesma maneira. Non necesitamos
imprimir a ficha. Podemos facer as liñas nun papel.
3.- E por último tocaremos con palmas “Rag rag time”:
Actividades Música 2º.
1.- Cantamos a canción
“Nadando sen parar”:
2.- Repasaremos os
instrumentos de percusión:
Agora rodearemos os instrumentos de percusión da seguinte
lista:
Fagot, metalófono, piano, trompeta, claves, tambor, violín,
pratillos, tuba,
trompa, contrabaixo, maracas, tuba, caixa chinesa, triángulo.
3.- E por último tocamos
con palmas “ Star Wars”:
Que teñades unha boa
semana, aburiño!!
Semana do 4 de maio
Que tal a vosa semana?
Xogades moito na rúa? Imos ver se o pasamos case
tan ben traballando Música.
Actividades Música 1º.
1.- Comezamos coa canción
“As mans”:
2.- Hoxe imos debuxar a
clave de sol:
Empézase desta maneira
E agora practicamos
Non necesitamos imprimir
as fichas. Con facelas nun papel chega. Se
queredes que as corrixa, mandalas a beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.- Por último imos bailar
“Let it go”:
Actividades Música 2º.
1.- Comezamos coa canción
“Mamá tierra”:
2.- Repasaremos as notas
sol mi:
Non necesitamos imprimir a
ficha. Con escribila nun papel chega. Se
3.- Remataremos bailando
“Minions”:
Desfrutade moito nas vosas
saídas. Aburiño.
Semana do 27 de abril
Ola chicos e chicas. Xa
queda menos para que todo isto acabe!! E nós
seguimos unha semana máis
traballando dende a casa. Comezamos!!
Actividades Música 1º.
1.- Cantaremos “Os
oficios”:
2.- Imos adiviñar o
instrumento que soa:
3.- Por último faremos un
pouco de ritmo cun vaso:
Para facelo só necesitamos un vaso de plástico e un pouco
de práctica.
Actividades Música 2º.
1.- Cantaremos a canción
“Na beira”:
2.- Repasaremos os
instrumentos de corda:
Despois de ver o vídeo,
tes que rodear desta lista de instrumentos os que son
de corda:
Guitarra, claves, batería,
violonchelo, trompeta, clarinete, saxofón, arpa, fagot,
violín, oboe, trompa,
contrabaixo, guitarra eléctrica, tuba, timbais, banjo.
Podedes mandar a solución a beatrizveneranda@edu.xunta.es.
3.- Por último un xogo de
mans e pés “Boom, Snap, Clap”:
Necesitades unha persoa para xogar, así que buscade a
alguén pola casa.
Seguro que o pasaredes moi ben.
Ánimo que xa queda menos!!
Semana do 20 de
abril
Ola a tod@s. Empezamos
outra semana cargad@s de enerxía. Comezamos:
Actividades Música 1º.
1.- Empezamos o día coa
canción “De festa”:
2.- Veremos un video sobre
instrumentos de percusión:
Aparte dos instrumentos
que saen no video, sabedes máis instrumentos da
clase se música se sexan se
percusión?
Facede un debuxo dos
instrumentos de percusión que se vos ocurra e poñede
o nome debaixo. Podedes
sacarlle unha foto e mandala a
beatrizveneranda@edu.xunta.es para que o poida ver.
3.- Por último tocaremos a
danza rusa de “O quebranoces”:
Actividades Música 2º.
1.- Empezaremos cantando “Eu
teño a alguén”:
2.- Traballaremos o compás de
2/4. Primeiro tocaremos coas mans os ritmos deste tren:
Víchedes como se organizan
as figuras musicais en cada vagón? Agora vos
toca a vós. Completade os vagóns
do tren:
Non necesitades imprimir o
tren. Podedes poñer nun papel 2/4 e completar os
compases. Non vos esquezades
de poñer as liñas divisorias para separar os
para que a mire.
3.- E por último
acompañaremos a canción “Waka waka”:
Ata a semana que ven.
Semana do 14 ao 17 de
abril
Ola a todas e todos.
Volvemos traballar despois destas curiosas vacacións.
Espero que todos teñades
ganas de cantar e bailar.
Antes de empezar coas
actividades, invítovos a entrar en
Aquí podedes facer
composicións musicais de maneira moi sinxela. Seguro
que pasaredes un rato
entretido.
Actividades Música 1º.
1.- Empezaremos cantando
“Lúa”:
2.- Aprenderemos as
figuras musicais negra, corcheas e silencio
3.- Facemos unha ficha
para repasar as figuras musicais. Repasaremos as figuras con pintura negra.
Temos que pintar por dentro os círculos con pintura negra sen deixar nada
branco.
Non necesitamos imprimir as fichas,
podemos debuxar as figuras musicais
nun papel e @ nen@ que o repase.
4.- Poñemos en práctica o
que aprendemos con “Angry Birds”.
Se queredes podedes mandar
unha foto das fichas realizadas a
Actividades Música 2º.
1.- Recordaremos a canción
das notas musicais:
2.- Veremos un video para
recordar os sons fortes e pianos:
3.- Agora realizaremos o exercicio
para comprobar que distinguimos entre
sons fortes e pianos:
4.- Tocamos? “Rock&roleando”:
Biquiños e ata a semana
que ben.
Semana do 30 de marzo ao 3 de abril.
Xa imos pola terceira semana e seguro que o imos
pasar xenial traballando un
pouco coas actividades que propoño:
Actividades Música 1º.
1.- Empezamos as nosas clases cantando “A Santiago vou”. E
dádelle con
ánimo!!:
2.- Recordades os sons graves e agudos? Ímolo comprobar
3.- Tocamos a “Marcha
turca” de Mozart:
Ainda que non teñamos os instrumentos do cole recordade que
podemos
utilizar o que teñamos por casa (por exemplo: pandeiro por unha caixa e
unha
culler, cascabeis por unas chaves, maracas por un axouxere, claves por
dous
lápices e triángulo por un vaso e unha culler) Tamén podedes utilizar os
instrumentos que fixéchedes a semana pasada. Todo vale!!
4.- E por último
bailamos “Chu chu ua”:
En todas as actividades podedes invitar á familia a que
participen.
Actividades Música 2º.
1.- Empezamos as nosas clases cantando “A Santiago vou”. E dádelle con
ánimo!!:
2.- En clase
traballamos cos instrumentos de corda, recordádelos?
Comprobarémolo con esta
actividade:
3.-Tocamos un ratiño
a “Danza dos machados”:
Para tocala, se non temos palillos chinos podemos utilizar dous lápices.
4.- E agora, a xogar!!
Imos aprender o xogo de mans “Tengo una muñeca”:
Para
este xogo necesitamos un segundo xogador, así que buscade pola casa
alguén para
facelo. Seguro que tedes voluntarios.
Espero que pasarades un bo
rato mentres traballamos música.
Ánimo que xa queda menos!!!
Segunda semana, e
seguimos traballando dende a casa. Espero que teñades
ganas de cantar e bailar un pouco. Hoxe propoñemos traballar en Música:
Actividades música 1º.
ganas de cantar e bailar un pouco. Hoxe propoñemos traballar en Música:
Actividades música 1º.
1.- Repasaremos a
canción “Lela” na versión do grupo Astarot:
A letra desta canción aparece no libro de Castelao “Os vellos non deben
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
Cal vos gusta máis?
2.- Recordaremos que sons son longos e cales son curtos:
3.- Recordades cando fixemos na aula unha maraca? Pois
hoxe creo que
temos tempo de facer outro instrumento. Como non sei que tedes na casa,
dou dúas ideas nos seguintes videos:
temos tempo de facer outro instrumento. Como non sei que tedes na casa,
dou dúas ideas nos seguintes videos:
- Un tambor:
- Un pao de chuvia:
Aparecen máis instrumentos nos videos. Se hai outro que
vos guste máis e
contades co material, facedeo. Tamén podedes facer máis de un.
contades co material, facedeo. Tamén podedes facer máis de un.
Actividades música 2º.
Segunda semana, e
seguimos traballando dende a casa. Espero que teñades
ganas de cantar e bailar
un pouco. Hoxe propoñemos traballar en Música:
1.- Repasaremos a
canción “Lela” na versión do grupo Astarot:
A letra desta canción aparece no libro de Castelao “Os vellos non deben
namorarse”. Podedes escoitar
unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
Cal vos gusta máis?
2.- Imos recordar as
notas musicais mi- sol- la no seguinte xogo:
3.- Repasamos ritmos? Facemos o 1ºnivel:
4.- Por último imos tocar un pouco acompañando co que
teñades por casa a
audición “O Quebranoces”:
A nosa idea con estas
actividades é que intentedes seguir as rutinas de aula
para que se vos pase o
tempo un pouco mellor dentro da
situación que nos
tocou vivir.
Ánimo que nunca choveu que non escampara!!
Actividades
música 1º.
1.- Recordamos a
canción deste trimestre? Invitade á familia a cantar e a
bailar para que a
aprendan:
2.- Imos recordar o
concepto forte- suave. Para iso recordarmos a canción “Yo
tengo una casita”:
3.- No seguinte video
faremos un ditado de forte-suave. Só necesitamos unha
pintura vermella e outra
azul:
4.- Agora imos tocar
un pouco co "Vals nº2" de Shostakovich:
Xa sei que na casa non temos os instrumentos
do cole, pero seguro que
podemos atopar algo que soe parecido a un triángulo e
a unha caixa chinesa
(por exemplo un vaso cunha culler de metal e un morteiro)
5.- Por último, a
moverse un pouco!!! Imos saltar como canguros:
Sabedes que
instrumento toca nesta composición? Comprobarédelo ao final
do video.
Actividades
música 2º.
1.- Recordamos a
canción deste trimestre? Invitade á familia a cantar e a
bailar para que a
aprendan:
2.- Agora imos ver
que sons son longos e cales son curtos:
3.- Recordamos as
figuras negra e corchea? Imos velo:
4.- Fixemos de
reloxos, acordádesvos?
Cando o reloxo fai
tic tac nos movemos ao ritmo e cando o despertador soa
levantamos as mans e
movemos todo o corpo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario